Sunday, April 5, 2009

Entry about nothing #10 - The Vault and.. some other stuff

Maybe, some of you might like to know.. apa yg ada dlm 'peti besi' aku.. actually, takdak peti besi pun.. it only the room. Tempat aku bok buang masa online, taking pictures.. layan CD or DVD. That's it.

Therefore, semua barang2 aku kumpul (read: longgok) dalam tu.. semua bercampur kain baju, magazines, bantal2, guitar, amp, ps2 controller and dvds, books (wifey punya.. buku medical yang tebal2 tu).. ada kotak, beg, tv 29" pesen lama tu yg flat screen tapi gemok kat belakang tu.. kadang2 mainan anak aku pun ada gak dlm tu.. lemari aku, absolutely broken sbb terlampau byk benda dalam tu.. dah 2, 3 kali aku rasa penyangkut papan tu patah.

Nak kira berapa banyak kain baju seluar aku ada? I DON'T HAVE THE LUXURY OF THAT KIND OF TIME. Nak lipat pun aku malas so, like I've said earlier, semua bercampur.. yang baru, lama tersusun and bertindih on each other. Aku cuma kemas seminggu sekali or forthnightly ja kalau aku rajin. Aku prefer that way so it will be adventurous everytime aku cari sesuatu benda.. say.. nak cari item A, it might end-up found the long lost other item.. so aku akan jumpa B & C jugak.. lebih kurang mcmtu lah..


No comments: